Koulutukset » Aikuiskoulutus » Koulutus- ja tutkintotarjonta » Liiketalous ja kauppa » Markkinointiviestinnän erikoisammattitutkinto

Markkinointiviestinnän erikoisammattitutkinto

Hae koulutukseen

Koulutuspaikka:

Tredu, Hepolamminkadun toimipiste, Tampere

Tredu, Sammonkadun toimipiste, Tampere

Valintatilaisuus:

-


Syvennä markkinointiviestinnän strategista osaamistasi! Viestinnän ja vuorovaikutuksen suunnittelu ja johtaminen on liiketoiminnan yksi kulmakivistä. Markkinointiviestinnän erikoisammattitutkinto antaa sinulle eväitä toteuttaa tavoitteellisempaa markkinointiviestintää ja hallita markkinointiviestinnän kokonaisuutta. Valmennuspäivissä painottuvat suunnittelun ja johtamisen lisäksi nykyaikaiset viestinnän ja johtamisen työkalut, kanavat sekä medioiden hallinta.

Markkinointiviestinnän erikoisammattitutkintoon valmistava koulutus toteutetaan näyttötutkintona, joka on aikuisille suunniteltu käytännönläheinen ja joustava tapa opiskella työn ohessa ja lisätä omaa ammattitaitoa.

Tarjoamme polun alkuja, risteyksiä ja loppuja - valitse oma polkusi

Markkinointiviestinnän strategisen johtamisen osaamisala

Pakolliset tutkinnon osat

  • Markkinointiviestinnän strateginen johtaminen
  • Markkinointiviestinnän projektin johtaminen

Valinnaiset tutkinnon osat, joista valitaan yksi

  • Asiakkuusmarkkinointi
  • Brändin johtaminen
  • Digitaalinen markkinointiviestintä
  • Markkinointiviestinnän tehokkuuden johtaminen

Markkinointiviestinnän strategisen suunnittelun osaamisala

Pakollinen tutkinnon osa

  • Markkinointiviestinnän suunnittelu ja toteutus

Valinnaiset osat, joista valitaan kaksi

  • Markkinointiviestinnän projektin johtaminen
  • Asiakkuusmarkkinointi
  • Brändin johtaminen
  • Digitaalinen markkinointiviestintä
  • Markkinointiviestinnän tehokkuuden johtaminen

Voimassa oleviin tutkinnon perusteisiin voit tutustua Opetushallituksen www-sivuilla.

Koulutuksen toteutus

Näyttötutkinnoissa laaditaan jokaiselle tutkinnon suorittajalle henkilökohtainen opiskelu- ja tutkinnon suorittamisen suunnitelma, jossa huomioidaan aiemmin hankittu osaaminen. Näyttötutkinnon suorittaja osallistuu usein valmistavaan koulutukseen, jonka avulla hankitaan tarvittavaa ammattitaitoa. Valtaosa oppimisesta tapahtuu työpaikalla ja tätä työssä tapahtuvaa oppimista täydennetään tarvittavin osin valmennuspäivillä oppilaitoksessa.

Valmennuspäivät tarjoavat

  • lähiopetusta,
  • ohjattua etä- ja verkko-opetusta,
  • työkaluja oman työn kehittämiseen sekä
  • viestintä- ja johtamisominaisuuksien analyysin.

Valmennuspäiviä oppilaitoksessa on 1–2 päivää kuukaudessa, yhteensä enintään 13.

Koulutuksessa käytettävät luennoitsija ovat alan erikoisasiantuntijoita suoraan työelämästä.

Koulutuksen kohderyhmä

Markkinointiviestinnän strategisen johtamisen osaamisala on tarkoitettu markkinointiviestinnän johtamistehtävissä toimiville henkilöille, jotka työssään mm. johtavat markkinointiviestinnän suunnitteluprosessia, vastaavat brändeistä sekä strategioiden luomisesta.

Markkinointiviestinnän strategisen suunnittelun osaamisala on tarkoitettu henkilöille, jotka työskentelevät alan asiantuntijatehtävissä suunnitellen tavoitteellista markkinointiviestintää.

Opiskelukustannukset

Omaehtoinen koulutus

Koko tutkinto: Osallistumismaksu 430 € + tutkintomaksu 58 €.

Osatutkinto: Osallistumismaksu 350 € + tutkintomaksu 58 €.

Oppisopimuskoulutus

Tutkintomaksu 58 €.

Ilman valmistavaa koulutusta osallistuvat

600 €/tutkinnon osa + tutkintomaksu 58 €.

Osallistumismaksua ei palauteta, mikäli opiskelija keskeyttää opiskelunsa.

Lisätiedot

Opettaja Satu Drufva
p. 040 868 7606
satu.drufva(at)tampere.fi

Koulutussuunnittelija Heljä Tokas
p. 040 800 4805
helja.tokas(at)tampere.fi

Opintojen ohjaus Paula Pihlus
p. 040 806 2656
paula.pihlus(at)tampere.fi

Opintosihteeri Tiina E. Tapio
p. 040 0276 084
tiina.e.tapio(at)tampere.fi