Tredu » Tiedotteet » Vesa Helminen palkittiin Sähkö- ja teleurakoitsijaliiton koulutuspalkinnolla

Vesa Helminen palkittiin Sähkö- ja teleurakoitsijaliiton koulutuspalkinnolla

Taustalla vasemmalla Sähköalan koulutus- ja tutkimussäätiön asiamies Inka-Liisa Ahokas. Etualalla vasemmalta Perttu Ryynänen, Kari Sirén ja Vesa Helminen. Kuva: Pentti Vänskä.

Tampereen seudun ammattiopisto Tredun koulutuspäällikkö Vesa Helminen sai tunnustuksen sähköalan toisen asteen koulutuksen kehittäjänä ja yleisesti sähköisen talotekniikka-alan koulutuksen puolestapuhujana.

Helminen on ollut Sähkö- ja teleurakoitsijaliitto STUL ry:n oppilaitosyhteistyöryhmässä mukana sen perustamisesta alkaen ja toiminut jo useita vuosia ryhmän puheenjohtajana. Vesa Helminen osallistuu aktiivisesti ryhmän kehityshankkeiden ideointiin ja läpiviemiseen mm. ammatillisesta koulutuksesta vastaaviin virkamiehiin ja poliittisiin päättäjiin säännöllistä keskusteluyhteyttä ylläpitäen.

Helminen vastaanotti palkinnon Sähkö- ja teleurakoitsijaliitto STUL ry:n järjestämillä Sähköurakoitsijapäivillä Hämeenlinnan Aulangolla.

Koulutuspäällikkö Vesa Helminen
puhelin +358505870121