Hae
Valikko
a a

Verkkonäkyvyys markkinoinnissa

Rakenna tuotteesi, palvelusi tai brändisi verkkonäkyvyyttä sosiaalisen median ja hakukoneiden avulla. Koulutuksessa opit eron orgaanisen ja maksetun näkyvyyden välillä sekä käyttämään oikeita työkaluja näiden kasvattamiseen. Opit, kuinka potentiaalinen asiakas ohjataan kohti kauppaa tai muuta konversiota ja miten saat seurattua markkinointisi tehokkuutta analytiikan avulla.

Koulutus antaa perustason tietotaidon sosiaalisen median ja hakukoneiden kaupalliseen hyödyntämiseen yrityksen asiakashankintaan tarkoitettujen verkkosivujen kanssa. Käsiteltäviä aiheita ovat mm. sisällöntuotanto, orgaaninen ja maksettu näkyvyys, hakukoneoptimointi, hakukonemainonta ja analytiikka. Opetuksessa painottuvat Googlen ja Facebookin omistamien kanavien ja työkalujen käyttäminen.

Saat koulutuksesta valmiudet koordinoida ja seurata yrityksen digitaalista markkinointia joko yhteistyössä mainostoimiston kanssa tai pienen yrityksen tarpeisiin omatoimisesti. Tavoitteena on ymmärtää mahdollisuuksia erilaisten kanavien ja omien verkkosivujen käyttöön sekä saada myös käytännön osaamista digimarkkinoinnin toteuttamiseen ja seurantaan. Analysoimme julkaisun välittämää viestiä ja muokkaamme materiaalia toimimaan tehokkaasti valitussa viestintäkanavassa.

Hakuaika: - 7.8.2020

Koulutuksen sisältö ja toteutus

- Sosiaalisen median orgaaninen näkyvyys
- Sosiaalisen median maksettu näkyvyys
- Hakukonemainonnan perusteet
- Hakukoneoptimoinnin perusteet
- Digimarkkinoinnin analytiikan perusteet
- Mediamateriaalien valinta ja hienosäätö

Koulutuksessa suoritetaan Media-alan ja kuvallisen ilmaisun perustutkinnosta tutkinnon osa
Mediamateriaalien tuottaminen markkinointiin, 15 osp.

Koulutuksen kesto on noin 4 kk. Koulutuksen laajuus suunnitellaan koulutettavan aikaisempien opintojen, työ- ja muun soveltuvan kokemuksen perusteella. Koulutettavalle laaditaan tutkinnon osaan henkilökohtainen osaamisen kehittämisen suunnitelma (HOKS).

Koulutus toteutetaan oppisopimuskoulutuksena.
Lähiopetuspäivät; 25.8, 15.9, 6.10, 27.10. ja 17.11.2020, klo 9.00-15.30.
Lähiopetuksen lisäksi opintoihin kuuluu itsenäistä opiskelua, etä- ja verkko-opetusta sekä työpaikalla tapahtuvaa opiskelua.


Toteutus: 25.8.2020 - 18.12.2020, HOKSin mukaan

Sijainti:

Hepolamminkadun toimipiste, Tampere

Opiskelijaksi ottamisen edellytykset:

Koulutus soveltuu markkinointipäälliköille, markkinointikoordinaattoreille, pienyritysten markkinoinnista vastaaville henkilöille, markkinointia tekeville myyntipäälliköille ja myyjille, aloitteleville verkkokauppiaille sekä yritysten myynnin putkea suunnitteleville henkilöille.

Hakeutuminen:

OPPISOPIMUSKOULUTUS
Sovi oman työnantajasi kanssa mahdollisuudesta aloittaa oppisopimuskoulutus ja ota yhteyttä Tredun oppisopimuspalveluihin.

Katso lisää oppisopimuksesta.

Oppsopimuskoulutukseen hakeutuminen

Lisätiedot:

Koulutuksen sisältöön liittyvät yhteydenotot
Tuntiopettaja
Jerkko Valta
puhelin +358417300570
sähköposti if.erepmat@atlav.s.okkrej

Tredun oppisopimuspalvelut
Koulutustarkastaja
Osmo Tahvanainen
puhelin 050 442 0353
sähköposti if.erepmat@nenianavhaT.omsO