Siirry sisältöön
Käytämme sivustolla evästeitä. Jatkamalla hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoja
Hae
Valikko
a a

Näytteenotto ja asiakaspalvelu lähihoitajan työssä

Lisä- ja täydennyskoulutus

Näytteenotto ja asiakaspalvelu lähihoitajan työssä on koulutus, joka tarjoaa mahdollisuuden kehittää osaamista näytteenotossa ja asiakaspalvelutyössä. Koulutus on tutkinnon osa sosiaali- ja terveysalan perustutkinnosta ja sen laajuus on 15 osaamispistettä. Koulutus koostuu verkko- ja lähiopetuksesta sekä työpaikalla tapahtuvasta oppimisesta. Koulutus on tarkoitettu lisä- ja täydennyskoulutukseksi lähi- ja sairaanhoitajille. Koulutus järjestetään yhteistyössä Fimlabin ja Tampereen ammattikorkeakoulun kanssa. Koulutuksen sisältöjä ovat:

•asiakkaan hyvinvointi näytteenottotilanteissa
•lähihoitajan työn suunnittelu näytteenottotilanteissa ja asiakaspalvelussa
•vuorovaikutustaidot asiakastyössä
•työmenetelmien, -välineiden ja materiaalien käyttö näytteenotossa ja asiakaspalvelussa
•asiakkaiden ohjaus
•oman työn arviointi ja kehittäminen