TreduGo! -vaikuttajapalkinto Heidi Rämölle: inspiroivaa johtajuutta ja avointa yhteistyötä Pirkanmaan hyväksi

Julkaistu 14.2.2018 19.00

TreduGo! -vaikuttajapalkinto on luovutettu tänään 14.2.2018 Lempäälän kunnanjohtaja Heidi Rämölle. Rämö sai avoimessa verkkoäänestyksessä lähes puolet annetuista äänistä (49%, ääniä yhteensä 539).

Hänen valintaansa perusteltiin muun muassa näin: "Heidi Rämö on energinen, taitava ja esimerkillinen johtaja, joka rakentaa koulutuksen, yritysten ja kuntaorganisaation yhteistyötä. Hän on asiantunteva ja rohkea toimija. Hän ajaa koko Tampereen seudun asioita hyvässä hengessä eteenpäin. Hän osaa johtaa suuria muutoksia ja edistää yhteisiä tavoitteita tinkimättömästi. Hän edistää omalla esimerkillään positiivista yhteistyön kulttuuria ja jakaa avoimesti osaamistaan ja kokemuksiaan. "

Muut finalistit olivat Ilmailuyrittäjä Aircraft Rental Finland Oy:n Joona Koskela, Tampereen työllisyyspalvelujen johtaja Regina Saari, Myyntipäällikkö Ville Koiviola Mediamaisteri Oy:stä sekä Tredun toimialajohtaja Pirkko Achrén.

Kaikki finalistit ovat toiminnallaan mahdollistaneet ja rakentaneet uutta työtä ja toimintakulttuuria koulutuksen ja elinkeinoelämän välillä sekä vaikuttaneet Pirkanmaan menestykseen. Äänestyksen perusteluissa kaikkien finalistien ansioksi nostettiin mm. visionäärisyys ja rohkeus toteuttaa ideoita ja unelmia, yhteistyöhalu, ennakkoluulottomuus ja määrätietoisuus.

TreduGo! on ryhmä ammatillisen koulutuksen kehittäjiä, joiden intohimona on muutos, asiakaskokemuksen parantaminen ja yhdessä tekeminen. Vaikuttajapalkinnolla TreduGo! haluaa nostaa esiin rohkeita tulevaisuuden tekijöitä.

Kehittämispäällikkö
Tiina Kauma