Tredulaiset mukana Ideaparkin häähumussa 20.1.2018

Julkaistu 16.1.2018 9.24

Tampereen seudun ammattiopisto Tredun opiskelijat järjestävät Häähumua Ideaparkissa -tapahtuman lauantaina 20.1.2018 klo 12-18.

Kauppakeskuksessa on luvassa monipuolista hääaiheista ohjelmaa: muotiliikkeissä on esillä juhlamuotia, koruliikkeissä esitellään häihin liittyviä koruja, keskusaukiolla on esillä neljäkymmentä huikeaa hääkakkua, hääkarkkeja- ja -leikkejä, sekä paljon muuta teemaan liittyvää. Tapahtumaan on vapaa pääsy.

Järjestelyistä vastaavat Ideaparkin kumppanina Tredun matkailualan opiskelijat sekä Tredun Kangasalan toimipisteen leipomo- ja konditorialinjan opiskelijat. Leipuriopiskelijoiden taidonnäytöksenä nähdään Ideaparkin keskusaukiolla noin 40 upeaa hääkakkua. Opiskelijat tuovat nähtäville myös spritsattuja häälaseja ja miniatyyrikakkuja. Suomen suurimmasta hääkakkunäyttelyssä voi myös äänestää omaa kakkusuosikkiaan. Äänestäjien kesken arvotaan leipomotuotelahjakortti Tredun Kangasalan toimipisteen myymälään.

Tredulaiset toivottavat kaikki tervetulleiksi häähumuun ja inspiroitumaan kakkuloistosta!

Lehtori
Reijo Heinonen