Kutsu Tredun yhteiseen kevätjuhlaan 29.5.

Julkaistu 18.5.2020 9.50

Tänä keväänä vietetään koko Tredun yhteistä kevätjuhlaa ja juhlitaan valmistuvia opiskelijoita perjantaina 29.5.2020 klo 15. Juhla toteutetaan virtuaalisesti ja sitä voi seurata Tredun YouTube-kanavalta.

Tredun kevätjuhlan esiintyjiä

Tänä keväänä vietetään koko Tredun yhteistä kevätjuhlaa ja juhlitaan valmistuvia opiskelijoita perjantaina 29.5.2020 klo 15. Juhla toteutetaan virtuaalisesti ja sitä voi seurata Ulkoinen linkkiTredun YouTube-kanavalta .

Etukäteen nauhoitetussa juhlassa nähdään kuva- ja videovälähdyksiä eri toimipisteiden kuluneesta vuodesta, kuullaan ensiesitys uunituoreesta Tredu-laulusta sekä saadaan tervehdyksiä ammatillisen koulutuksen johtaja Outi Kallioiselta, Tredun kanssa yhteistyötä tekevän Lymed Oy:n edustajalta sekä tietenkin valmistuvalta opiskelijalta.

Kuvassa vasemmalta juontaja Erika Hautalahti, Taitaja-finalisti Iiris Kaukonen, juontaja Aatu Itkonen, opiskelijan puheen pitäjä Pyry Sivula ja Taitaja-finalisti Iida Konttinen.

Tervetuloa mukaan juhlimaan valmistuvia opiskelijoita, kulunutta lukuvuotta ja kevättä!