Liiketoiminnan perustutkinnon osa, työvoimakoulutus nro 711385

Asiakaspalvelu, liiketoiminnan perustutkinnon osa

Koulutus on suunnattu sinulle, joka haluat työllistyä eri alojen asiakaspalvelutehtäviin ja kehittää asiakaspalvelussa tarvittavaa osaamistasi.

Hae nyt!

Hakuaika 20.12.2022 - 19.02.2023

Hae koulutukseen TE-palvelut sivuston kautta!
Hakuaika
20.12.2022 - 19.02.2023
Toteutustapa
Monimuoto, Päiväopetus
Toimipiste
Tampere Hepolamminkatu
Opinnot alkavat
15.03.2023
Hinta
Maksuton

Mitä koulutus sisältää?

Koulutus on suunnattu sinulle, joka haluat työllistyä eri alojen asiakaspalvelutehtäviin ja kehittää asiakaspalvelussa tarvittavaa osaamistasi. Asiakaspalveluvalmiutta tarvitaan monissa työtehtävässä. Koulutuksessa vahvistat asiakaspalvelu- ja digitaitoja, jotka antavat sinulle hyvät valmiudet eri alojen työtehtäviin. Tavoitteena on suorittaa koulutuksen aikana liiketoiminnan perustutkinnosta asiakaspalvelun tutkinnon osa.

Koulutuksen sisältöä:

  • Asiakaspalvelu eri kanavissa
  • Asiakasviestintä erilaisissa palvelutilanteissa
  • Myönteisen asiakaskokemuksen edistäminen
  • Markkinoinnin perusteet asiakaspalvelun tukena
  • Työvälineohjelmat: Office 365 -pilvipalvelut, Excel, Word, PowerPoint

Koulutus sisältää myös uraohjausta ja työnhakuvalmennusta sekä henkilökohtaista ohjausta opinnoissa. Koulutus on kokopäiväistä opiskelua. Tredussa pidettävien lähiopetuspäivien lisäksi koulutukseen sisältyy myös etäopiskelua sekä työssäoppimista asiakaspalvelutyötehtävissä työpaikalla. Työssäoppimista on 36 päivää.

Työssäoppimispaikkaa voit hakea asiakaspalvelutehtävistä itseäsi kiinnostavalta alalta toimialasta riippumatta. Voit hakeutua esimerkiksi kaupan tehtäviin, myynti- tai toimistotehtäviin, erilaisiin neuvontatehtäviin sekä ravintola- ja matkailualan, hoiva-alan, puhtaus- ja kiinteistöalan asiakaspalvelutehtäviin.

Koulutus perustuu liiketoiminnan perustutkinnon asiakaspalvelun tutkinnonosan vaatimuksiin. Tutkinnon osa on sisällöltään yleishyödyllinen ja siten soveltuu monien eri alojen työtehtäviin. Koulutuksen jälkeen opiskelijalla on mahdollisuus hakeutua suorittamaan omaehtoisesti koko liiketoiminnan perustutkinto.

Tutkinnon perusteisiin voit tutustua tarkemmin osoitteessa:
Tutkinnon perusteet opintopolussa – liiketoiminnan perustutkinto

Tutkinnon perusteet opintopolussa – asiakaspalvelu

Koulutusaika

  • Hakuaika koulutukseen päättyy 19.2.2023.
  • Haastattelut järjestetään 6.3.2023.
  • Koulutus alkaa 15.3.2023, kesto n. 3 kk.

Näin haet

Hae koulutukseen Haussa oleva työvoimakoulutus – Asiakaspalvelu, liiketoiminnan perustutkinnon osa (nro 711385) kautta 19.2.2023 mennessä. Koulutuksen nro 711385.

Täytä hakemus TE-palvelujen sivustolla ’Hae tähän koulutukseen’ -painikkeen kautta. Jos täytät sähköisen hakemuksen ilman pankkitunnuksia, pitää sinun vahvistaa hakemuksesi TE-toimistossa ennen hakuajan päättymistä.

Valintahaastatteluun kutsutaan koulutushakemuksen perusteella, joten täytä hakemus huolella. Perustele hakemuksessasi koulutuksen tarpeellisuus työnhakusi kannalta ja kerro myös millaisia työtehtäviä olet hakemassa.

Voit seurata hakemuksesi tilannetta ja tarkistaa valintatietosi Oma asiointi -palvelussa osoitteessa
www.tyomarkkinatori.fi

Lisätietoja koulutuksesta
Tietoa koulutukseen hakeutumisesta ja sen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista saat TE-palveluiden koulutusneuvonnasta ma-pe klo 9.00-16.15 puhelimitse 0295 020 702. Koulutusneuvonnan löydät myös Facebookista osoitteella www.facebook.com/koulutusneuvonta.

Työvoimakoulutus on opiskelijalle maksutonta. Koulutuksen ajalta maksetaan työttömyysetuutta ja kulukorvausta. Lisätietoa työvoimakoulutuksesta löydät https://tyomarkkinatori.fi/henkiloasiakkaat/koulutus/eri-tavat-opiskella/opiskelu-tyottomana .

Työvoimakoulutus on tarkoitettu ensisijaisesti työttömille ja työttömyysuhan alaisille henkilöille, joiden työnhaku on voimassa.

Kysy lisää

Koulutuksen yhteyshenkilö Tredu