ICT: Oppimisympäristöjen digitalisoiminen
Oppimisympäristöjen digitalisoimisella varmistetaan opetuksen tarjonta ja saavutettavuus hyödyntäen erilaisia digitaalisia oppimisalustoja sekä integroimalla valmiita järjestelmiä yhtenäisiksi kokonaisuuksiksi. Rahoittajana toimii Tampereen kaupunki. Projektin päätoteuttaja on Tredu.


ICT: Oppimisympäristöjen digitalisoiminen
Tavoitteet ja toimenpiteet
Oppimisympäristöjen digitalisoimisella varmistetaan opetuksen tarjonta ja saavutettavuus hyödyntäen erilaisia digitaalisia oppimisalustoja sekä integroimalla valmiita järjestelmiä yhtenäisiksi kokonaisuuksiksi.
Tavoitteina:
- Sähköinen opiskelijakortti Tuudo
- Printmaster XR- oppimispeli Media-alalle
Tulokset
1. Sähköisen opiskelijakortin Tuudon hankinta Treduun. Käyttöönotto tapahtui koko toisella asteella elokuussa 2022.
2. Printmaster XR- seikkailupeli media-alan opiskelijoiden opetuksen rikastamiseksi. Pirkanmaalainen yritys Virtual Dawnin kanssa kehitetty peli on avoimesti kaikkien käytettävissä. Peliä voi pelata Hololens 2 älylaseilla sekä VR-laseilla.
Kesto
Projekti toteutetaan ajalla 1.12.2021 – 31.12.2023.
Salkku
Älykäs teknologia.
Vastuuhenkilö
Projektipäällikkö Sanna Kattelus Sanna.Kattelus@tampere.fi, Puh. 040 7115373.